تیم طراحی و توسعه سایت نیو

ساخت وبلاگ

آخرین مطالب

امکانات وب

وقتی صحبت از طراحی وب سایت می شود، سبک ها و جهت های مختلفی وجود دارد که وب سایت شما می تواند در هر جایی باشد: از کلاسیک گرفته تا مینیمالیستی، از بازیگوش و سرزنده گرفته تا شیک و مدرن.


در حالی که ظاهر و احساس نهایی شما باید سبک شخصی، خط کار و هویت برند شما را به نمایش بگذارد، چند قانون اساسی وجود دارد که همیشه قابل اجرا هستند.


طراحی وب عالی به تجربه کاربری و عملکرد شما کمک می کند، در حالی که درک آن در نگاه اول آسان است. در زیر ما پنج نکته ساده طراحی وب سایت را برای کمک به موثر و قانع کننده بودن سایت شما جمع آوری کرده ایم:

 

نکات طراحی وب سایت برای یک وب سایت برجسته

  • صفحه اصلی خود را حداقلی و عاری از درهم و برهم نگه دارید
  • طراحی با سلسله مراتب بصری در ذهن
  • محتوای وب سایت خوانا ایجاد کنید
  • اطمینان حاصل کنید که سایت شما برای پیمایش آسان است
  • سازگار با موبایل باشید
تیم طراحی و توسعه سایت نیو...
ما را در سایت تیم طراحی و توسعه سایت نیو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : dewoweb sitenew بازدید : 177 تاريخ : دوشنبه 23 خرداد 1401 ساعت: 19:18

10 ثانیه ای که برای جذب بازدیدکنندگان به وب سایت خود دارید

شما تمام قوانین را رعایت کردید تا ترافیک سایت خود را جذب کنید، ترافیک می آید، اما به همان سرعتی که می آید می رود. چی شد؟ اولین اشتباه احتمالاً حرفه ای طراحی وب بود که انتخاب کردید. همه خدمات وب سایت قادر به ارائه طراحی وب سایتی نیستند که کاربران را درگیر خود نگه دارد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که در عرض 10 ثانیه، کاربران از سایت شما خارج می‌شوند اگر بسیار کاربردی، از نظر بصری محرک و جذاب نباشد. اینجاست که داشتن یک متخصص طراحی وب سایت حرفه ای مناسب در گوشه و کنار شما واقعاً تفاوت را ایجاد می کند.

تیم طراحی و توسعه سایت نیو...
ما را در سایت تیم طراحی و توسعه سایت نیو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : dewoweb sitenew بازدید : 172 تاريخ : دوشنبه 23 خرداد 1401 ساعت: 19:22

طراحی سایت حرفه ای
در دنیای پر رقابت امروزی، وب سایت ها می توانند رشد کنند و شما را موفق تر کنند. طراحی سایت خدماتی حرفه ای یکی از بهترین راه ها برای ارائه یک شرکت یا محصولات است. اگر می خواهید کسب و کار خود را به سمت حرفه ای شدن پیش ببرید، در پایان این مقاله با ما همراه باشید.

ایجاد سایت برای هر کسب و کاری بسیار مهم و ضروری شده است. اما داشتن آن به تنهایی کافی نیست، برای رقابت باید از چندین جنبه با سایر وب سایت ها متفاوت باشد. علاوه بر این امکان برقراری ارتباط دو طرفه بین شما و مخاطبان وجود خواهد داشت. کارشناسان وب ما برای شما یک وب سایت پیشرفته و حرفه ای طراحی می کنند که کار شما، بازار کار و روند کاری رقبای شما را تحلیل می کند. یک سایت حرفه ای باید مدرن و خلاقانه به نظر برسد، مراحل طراحی آن با استفاده از جدیدترین متدهای جهانی انجام شود، اصول سئو را رعایت کرده و تمامی امکانات مورد نیاز شما را در خود داشته باشد. پشتیبانی حرفه ای نیز یک موضوع مهم برای همه کاربران است. ما خدمات پشتیبانی سایت را برای کمک به افزایش اعتبار وب سایت شما به صورت روزانه ارائه می دهیم.

 

تیم طراحی و توسعه سایت نیو...
ما را در سایت تیم طراحی و توسعه سایت نیو دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : dewoweb sitenew بازدید : 228 تاريخ : دوشنبه 23 خرداد 1401 ساعت: 19:22

ما یک طراحی سایت به صورت اقساطی ایجاد کرده ایم تا بتوانید کسب و کار خود را راه اندازی کنید و سریعتر از آنچه انتظار دارید درآمد کسب کنید. طراحی سایت اقساطی دقیقا برای آن دسته از مشاغلی است که می خواهند کسب و کار خود را راه اندازی کنند. با درآمد خود توسعه پیدا کنید نه با سرمایه اولیه. ما قصد داریم از جاه طلبی های افرادی که پروازهای بالایی دارند و سرمایه کمی دارند حمایت کنیم. افرادی که اهداف زیادی در زندگی خود دارند و هنوز در ابتدای راه هستند. قسمت اصلی و مهم طراحی سایت لیزا در طراحی سایت اقساطی کمک است. شرکت های بزرگ یا کوچکی که بودجه کمی دارند و نمی توانند در دنیای واقعی با رقبای خود رقابت کنند و درآمد ایده آلی کسب کنند.

وب لیزا به آن ها این امکان را می دهد که به صورت اقساطی (ماهانه) و کاملاً قاطعانه با کمترین بودجه ممکن وارد دنیای مجازی شوند و از طریق آن بتوانند به جای سرمایه گذاری کلان و عدم احتساب نتیجه، هزینه ماهانه خود را پرداخت کنند. با توجه به رشد چشمگیر تجارت در دنیای مجازی و کمبود سایر اقشار جامعه و با توجه به دانش ناکافی در زمینه فناوری و تحلیل رقبا، رقابت در دنیای مجازی خسته کننده، پرخطر و هدر دادن پول و پول است. همچنین زمان زیادی برای تسهیل توسعه مشاغل کوچک، خدمات طراحی سایت شرکتی، طراحی فروشگاه اینترنتی، و طراحی سایت پزشکی یا املاک و … به عنوان یکی دیگر از خدمات تحت عنوان طراحی سایت اقساطی به مشتریان عزیز ارائه می دهیم.

 

تیم طراحی و توسعه سایت نیو...
ما را در سایت تیم طراحی و توسعه سایت نیو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : dewoweb sitenew بازدید : 212 تاريخ : دوشنبه 23 خرداد 1401 ساعت: 19:21

سایت بیمه

در سال های اخیر تکنولوژی پیشرفت زیادی کرده و مردم علاقه زیادی به خدمات و وب سایت های آفلاین پیدا کرده اند و با توجه به ماشینی شدن زندگی و سرعت بالای تمامی خدمات، اکثر شرکت ها نیز به سمت خدمات آنلاین و اینترنت رفته اند. . یکی از این شرکت ها صنعت بیمه است و شرکت های بیمه که با طراحی اپلیکیشن ها و سایت بیمه وارد دنیای دیجیتال شده اند و با پرداخت کمترین هزینه و ارزان ترین روش کسب و کار خود را تبلیغ می کنند و با طراحی وب سایت بیمه خود سعی در معرفی هر چه بیشتر دارند. و عملکرد بهینه داشته باشد.

 

تیم طراحی و توسعه سایت نیو...
ما را در سایت تیم طراحی و توسعه سایت نیو دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : dewoweb sitenew بازدید : 414 تاريخ : دوشنبه 23 خرداد 1401 ساعت: 19:21

طراحی سایت گردشگری

 

حالا هرکسی که قصد سفر و مسافرت دارد ابتدا با استفاده از موتورهای جستجو اولین اطلاعات از آب و هوا و امکانات گشت و گذار و تفریح ​​مکان مورد نظر را به دست می آورد، سپس به جستجوی تور راهنما می پردازد و بلیط و رزرو هتل و محل اقامت شما را تهیه می کند. . در این شرایط داشتن وب سایت گردشگری و طراحی سایت گردشگری برای مشاغلی مانند آژانس های مسافرتی ضروری است.

 

 
تیم طراحی و توسعه سایت نیو...
ما را در سایت تیم طراحی و توسعه سایت نیو دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : dewoweb sitenew بازدید : 364 تاريخ : دوشنبه 23 خرداد 1401 ساعت: 19:20

مزایای استفاده از فریمورک

امروزه صدها میلیون وب سایت فعال در وب وجود دارد. بدون طیف گسترده ای از طراحان وب بزرگ و با استعداد، بسیاری از این وب سایت ها آنطور که باید کار نخواهند کرد یا ظاهری ندارند. در واقع، طراحان وب در قلب ایجاد و نگهداری یک وب سایت هستند. منطقی است که طراحی وب سایت یک زمینه رو به رشد است، زمینه ای که می تواند به همان اندازه که خلاقانه باشد از نظر مالی سودمند باشد.

به علاوه، چه کسی عاشق یادگیری یک مهارت جدید نیست؟ چه بخواهید برای سرگرمی یک طراح وب شوید یا یک تغییر کامل شغلی را شروع کنید، خوش شانس هستید. نکات، ترفندها و منابع شگفت انگیز زیادی وجود دارد که به صورت آنلاین در دسترس هستند که می توانند به شما کمک کنند سفر خود را برای تبدیل شدن به یک طراح وب با مجموعه ای عالی آغاز کنید.

 

تیم طراحی و توسعه سایت نیو...
ما را در سایت تیم طراحی و توسعه سایت نیو دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : dewoweb sitenew بازدید : 327 تاريخ : دوشنبه 23 خرداد 1401 ساعت: 19:23